Odstąpienie od umowy

ZWROT

(Odstąpienie od umowy zawartej na odległość)

FORMULARZ ZWROTU - kliknij, aby pobrać

Odstąpienie

PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ ZE ZWRACANYMI PRODUKTAMI

Jeżeli jesteś konsumentem lub prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą masz pełne prawo do zwrotu zakupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, od daty otrzymania,ciągu których możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny . Następnie zwracane produkty zapakuj z należytą starannością.

Warunki przyjęcia zwrotu:

Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony, zapakowany w oryginalnym opakowaniu. tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania chyba, że są one niezbędne dla stwierdzenia ewentualnej wady produktu lub jego uszkodzenia powstałych do momentu odbioru towaru. Powinien być kompletny. W przypadku zakupu na jednoosobową działalność gospodarczą nie może to być produkt związany z działalnością zawodową.


Odstąpienie
POINFORMUJ NAS O CHĘCI ZWROTU

Możesz to zrobić na jeden z 3 sposobów:

  • WYPEŁNIJ FORMULARZ DOSTĘPNY NA KONCIE KLIENTA W ZAKŁADCE "DODAJ ZWROT". Jest to zdecydowanie najszybszy sposób, ale dotyczy wyłącznie Klientów, którzy złożyli zamówienie jako zarejestrowany Klient. W tym wypadku nie ma potrzeby informowania Sprzedającego o chęci odstąpienia od umowy w innej formie; ( instrukcja jak dokonać zwrotu towaru z poziomu KONTA KLIENTA )

  • PISEMNIE. Wydrukuj formularz zwrotu, wypełnij go i włóż do zwracanej paczki;

  • ELEKTRONICZNIE. Za pośrednictwem poczty elektronicznej wyślij do nas informację o chęci zwrotu na adres: zamowienia@e-aston.pl;


Odstąpienie

WYŚLIJ PRODUKTY

Zwracany towar odeślij niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.

Możesz to zrobić na dwa sposoby:

1. Przesyłkę ze zwracanymi produktami wyślij na nasz adres:

BARRU.PL
ul. Generała Maczka 1
23-400 Biłgoraj

2. NOWOŚĆ - opcja dla wygodnych - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty

Skorzystaj z przesyłki zwrotnej - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty i wyślij paczkę przy pomocy dowolnego Paczkomatu w Polsce. Opcja ta jest dostępna dla Klientów, którzy złożyli zamówienie jako zarejestrowany Klient. Jak nadać paczkę? To proste - wygeneruj zwrot na swoim koncie, wydrukuj dokument zwrotu oraz etykietę na paczkę, nadaj paczkę bez zbędnych formalności w wybranym przez siebie Paczkomacie. Procedura nadania paczki przy pomocy Paczkomatu opisana jest szczegółowo po kliknięciu w zakładkę "wydrukuj zgłoszenie zwrotu".

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Informujemy również, że w siedzibie naszej Firmy nie można również dokonać wymiany, ani reklamacji. Bezpośredni koszt odesłania zwracanego produktu ponosi Kupujący.


Odstąpienie

POCZEKAJ NA ZWROT KOSZTÓW

Zwrotu należności możesz spodziewać się niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy przesyłkę zwrotną. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy kwotę w wysokości wartości towaru oraz koszt dostarczenia rzeczy nie większy jednak, niż wartość najniższej formy dostawy oferowanej w dniu zakupu. Jeśli wybrałeś opcję dla wygodnych InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty - koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od zwracanej Ci kwoty do zwrotu.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że na formularzu zwrotu zaznaczono inaczej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Przypominamy, że Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel