Jednostki budżetowe, urzędy, szkoły i inne instytucje Państwowe mogą skorzystać z 14-dniowego odroczonego terminu płatności
Darmowa dostawa od 250,00 zł

Polityka prywatności

Zaufanie na linii kupujący – sprzedawca jest bardzo ważne, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci podczas wizyty w sklepie baruu.pl czuli się bezpiecznie i mieli świadomość, że wszelkie dane osobowe nam powierzone są gromadzone, przetwarzane i przechowywane w zgodzie z panującymi postanowieniami ustawowymi. W tekście poniżej znajdą Państwo informacje w jaki sposób wykorzystujemy zebrane w drodze rejestracji na naszej stronie dane osobowe, jak je przetwarzamy i jak są przez nas chronione a także w jaki sposób możecie Państwo usunąć podane wcześniej dane.

Podmiot odpowiedzialny

Podmiotem odpowiedzialnym na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych (administratorem bazy danych) jest FHU Aston Zbigniew Ciosmak, 23-400 Biłgoraj, ul. "Wira" Bartoszewskiego 2e,  właściciel sklepu internetowego baruu.pl.

Podmiot odpowiedzialny dostępny jest pod podanymi niżej danymi kontaktowymi:

- siedziba stacjonarna / adres korespondencyjny: baruu.pl, ul. gen. Maczka 1, 23-400 Biłgoraj

- telefon: (84) 538 50 29

- mail: zamowienia@baruu.pl / admin@baruu.pl

 

Użytkownik i jego prawa

Użytkownik serwisu baruu.pl to osoba lub firma, która dobrowolnie zgodziła się na podanie danych osobowych swoich lub danych firmy w celach związanych z działalnością baruu.pl czyli zawierania, realizacji i rozliczania umów sprzedaży (obsługi sprzedaży towarów przez sklep baruu.pl) a także w celach ich archiwizacji.

Każdy Klient chcący złożyć zamówienie może zrobić to w dwojaki sposób: może utworzyć konto Klienta na stronie baruu.pl lub złożyć zamówienie bez rejestracji. Aby złożyć zamówienie pomijając rejestrację na stronie, Klient musi podać dane adresowe na które ma zostać dostarczone zamówienie. W momencie podania tych danych Klientowi zostaje nadany nr ID, dzięki któremu możemy odszukać go w bazie Klientów (jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy niezarejestrowany Klient chce zareklamować zakupiony towar lub go zwrócić)

 

Gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych

Twoje dane osobowe takie jak imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu czy adres mailowy a także wszelkie dane podstawowe, które podajesz podczas rejestracji i tworzenia konta klienta są u Nas bezpieczne.

3.1. Konto Klienta – każdemu Klientowi który wejdzie na naszą stronę i skorzysta z funkcji rejestracji poprzez link „załóż konto” zakładamy tzw. konto klienta a nasz system przypisuje klientowi jego własny numer klienta, który ułatwia nam realizację zamówienia oraz szybkie znalezienie Klienta, gdy zajdzie taka potrzeba. Konto klienta jest chronione hasłem dzięki czemu podane przez Ciebie dane osobowe są bezpieczne. Po zalogowaniu się na konto klienta masz bezpośredni dostęp do podanych przez Ciebie danych osobowych, które możesz swobodnie zmieniać a także do funkcji takich jak podgląd złożonych przez Ciebie zamówień, możliwość reklamacji zakupionego przedmiotu, program lojalnościowy czy lista obserwowanych przez Ciebie produktów.

3.1.1 Tworzenie konta klienta – chcąc utworzyć konto użytkownika na stronie baruu.pl musisz obowiązkowo podać nam dane takie jak:

- imię

- nazwisko

- adres (ulica, nr domu/mieszkania oraz kod pocztowy)

- adres mailowy

- numer telefonu

- login

- hasło dostępowe do konta

- akceptację regulaminu i polityki prywatności

Dane podstawowe takie jak imię i nazwisko, adres dostawy czy dane dotyczące płatności są nam niezbędnie potrzebne do zrealizowania zamówienia. Adres e-mail jest nam potrzebny abyśmy mogli na bieżąco kontaktować się z Klientem, informować go o przebiegu realizacji zamówienia (wpłynięcie, spakowanie, wysłanie). Dzięki adresowi e-mail możemy także zidentyfikować klienta.

3.1.2. Korzystanie z konta Klienta – logując się na konto klienta baruu.pl uzyskujesz możliwość sprawdzenia swoich danych osobowych, sprawdzenia wcześniej złożonych zamówień, złożenia reklamacji towarów czy sprawdzenia stanu swojego konta lojalnościowego. Jeżeli nie wylogujesz się z konta Klienta po jakimś czasie zostaniesz z niego automatycznie wylogowany.

3.2. Gromadzenie, przetwarzanie oraz wykorzystywanie danych osobowych podanych przez Klienta

Gromadzimy, zapisujemy i przetwarzamy dane osobowe użytkowników w celach obsługi zakupów, łącznie z ewentualnymi późniejszymi rękojmiami, na potrzeby administracji technicznej, dla własnych celów marketingowych (patrz pkt. 3.3) oraz w celu zapobiegania czynom niedozwolonym i oszustwom. Dane osobowe użytkownika są przekazywane osobom trzecim tylko w celu realizacji umowy lub rozliczenia (firmom kurierskim, operatorom systemów płatności, instytucjom finansowym oferującym zakup produktów w systemie ratalnym, firmom obsługującym naprawy produktów z tytułu rękojmi, gwarancji; w przypadku złożenia przez Klienta zamówienia na produkt sprowadzany od innego sprzedawcy dane Klienta niezbędne do realizacji zamówienia udostępniane są partnerowi handlowemu współpracującemu z baruu.pl w celu zawarcia umowy sprzedaży oraz jej wykonania.

3.3. Newsletter

Każdy nasz Klient może zapisać się na newsletter podając swój adres mailowy w znajdującym się na dole strony głównej okienku „newsletter”. Do wysyłania newslettera wykorzystujemy także adresy mailowe podane przez użytkowników podczas rejestracji na naszej stronie internetowej. Wymagamy wtedy od użytkownika (właściciela adresu e-mail) wyrażenia zgody na otrzymywanie newslettera. Jeżeli użytkownik chce zrezygnować z jego otrzymywania może wypisać się z newslettera wysyłając na naszego maila admin@baruu.pl informację o treści „rezygnacja z newslettera” lub kliknąć w link rezygnacji z newslettera znajdujący się w jego stopce.

3.3.1 Konkursy

Dla naszych Klientów organizujemy konkursy w których udział jest dobrowolny. Warunki uczestnictwa w konkursie określa jego regulamin. W ramach konkursów wykorzystujemy dane użytkowników w celu powiadomienia ich o wygranej. Dane zebrane w związku z konkursem nie są udostępniane ani osobom ani firmom trzecim a każda osoba biorąca w nim udział może w każdej chwili sprzeciwić się wykorzystaniu danych. W takiej sytuacji wystarczy wysłać zawiadomienie w formie listowej (na adres siedziby firmy pkt.1) lub mailowo na adres admin@baruu.pl

 

Ciasteczka i ich wykorzystywanie

Pliki cookie (potocznie zwane ciasteczkami) to niewielkie pliki zapisywane na nośniku danych użytkownika, służące do zapisywania przez przeglądarkę internetową określonych ustawień i danych w celu wymiany z naszym systemem. Rozróżniamy dwa typy plików cookie: pliki sesyjne, które usuwane są zaraz po zamknięciu przeglądarki przez użytkownika oraz pliki tymczasowe przechowywane przez dłuższy okres lub stale na nośniku danych użytkownika.

Dzięki wykorzystywaniu plików cookies możemy dopasować dla naszych użytkowników indywidualną ofertę oraz przygotować naszą stronę tak by spełniała oczekiwania naszych Klientów.

Wykorzystujemy zarówno ciasteczka sesyjne jak i tymczasowe. Jeden i drugi typ sprawia, że podczas kolejnej wizyty użytkownika serwis automatycznie rozpoznaje użytkownika oraz preferowane przez niego ustawienia i informacje. Ciasteczka pozwalają uczynić naszą ofertę jeszcze bardziej efektywniejszą, przyjazną użytkownikowi oraz bezpieczniejszą. Ciasteczka służą tylko i wyłącznie do dostosowywania oferty do potrzeb użytkowników oraz ułatwiają mu poruszanie się po naszym serwisie.

Ciasteczka pozwalają nam zbierać tzw. dane pseudonimizowane czyli takie do których nie są przypisane żadne dane osobowe użytkownika a jedynie numer identyfikacyjny, który nie jest z nimi powiązany. Dzięki danym pseudonimizowanym możemy dopasować ofertę sklepu do Klienta tylko na podstawie jego wcześniejszych kliknięć myszką. Dane takie jak imię i nazwisko, adres IP czy adres mailowy nie są zapisywane w plikach cookie.

 

Remarketing

Retargeting lub remarketing to forma reklamy internetowej polegająca na docieraniu z przekazem reklamowym do internautów, którzy już wcześniej odwiedzili naszą witrynę. Technologia ta umożliwia przedstawienie użytkownikowi, który interesował się naszym sklepem odpowiedniej reklamy na innych stronach np.: jeśli odwiedziłeś naszą stronę w poszukiwaniu pióra kulkowego jednak z jakichś przyczyn opuściłeś ją bez dokonania zakupu, wchodząc na inną stronę będzie się na niej wyświetlała reklama pióra które oglądałeś/aś lub innego podobnego produktu z naszej oferty.

Tego typu spersonalizowana reklama, powiązana bezpośrednio z obiektem zainteresowania użytkownika jest o wiele bardziej atrakcyjna i pozwala użytkownikowi na efektywniejsze wyszukiwanie ofert przedmiotów oferowanych przez nasz sklep. Taka forma reklamy oparta jest na informacjach odczytanych z plików cookie oraz na podstawie wcześniejszych zachowań użytkowników i realizowana jest anonimowo.

Zapisywanie plików cookies

W każdej przeglądarce internetowej dostępne są ustawienia za pomocą których zapisywanie plików cookies odbywa się tylko wtedy, gdy użytkownik wyrazi na to zgodę. Aby korzystać z serwisu należy zaakceptować stosowanie ciasteczek .pl. Możesz zaakceptować ciasteczka baruu.pl blokując jednocześnie użycie ciasteczek firm trzecich, aby tego dokonać należy w ustawieniach przeglądarki wybrać opcję „blokowanie ciasteczek witryn zewnętrznych podmiotów”. Szczegółowe informacje znajdziesz pod tym adresem: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl&ref_topic=7438325

 

Pliki logu

Pliki logu czyli pliki logu serwera zawierają informacje dotyczące zachowań użytkownika oraz dane takie jak data i godzina pobrania, nazwa otwieranej strony, adres IP, URL strony referencyjnej (czyli adres strony z której użytkownik został przekierowany), pobrana ilość danych, a także informacje o wersji używanej przez użytkownika przeglądarki. Oprócz możliwości optymalizacji oferty, pliki logu pełnia bardzo ważną funkcję tj. informacje w nich zawarte pozwalają zwiększyć bezpieczeństwo witryny oraz zapobiec atakom na nią. Dane zebrane przy pomocy plików logu nie są łączone z danymi Klientów i stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej.

 

Analiza internetowa Google Analytics

Analiza internetowa zachowań Klientów jest dla nas bardzo ważna i dzięki niej możemy nieustannie udoskonalać nie tylko naszą stronę, lecz także oferty kierowane do naszych Klientów. Narzędziem które wykorzystujemy do tego celu jest google analytics czyli internetowe narzędzie do analizy statystyk serwisów www firmy Google Inc.

Wszystkie te dane są anonimowe i nie pozwalają na bezpośrednią identyfikację użytkownika. Także adresy IP są przez firmę google anonimizowane.

Instalując wtyczkę google analytics opt-out zablokujesz możliwość zbierania danych o twojej aktywności w sieci przez google analytics.

 

Bezpieczna transmisja danych

Nasza strona internetwa korzysta z zabezpieczenia jakim jest system kodowania danych SSL (Secure Socket Layer). Dzięki standardowi SSL dane osobowe użytkownika są przez nas przekazywane w bezpieczny, zaszyfrowany sposób. Dotyczy to w szczególności procesu składania zamówień oraz logowania klienta.

Oprócz tego prowadzimy ciągłe badania techniczne mające na celu zabezpieczenie naszego systemu oraz strony przed utratą, zniszczeniem, zmianami, dostępem oraz rozpowszechnianiem danych przez osoby nieupoważnione.

Ochrona bezpieczeństwa danych osobowych naszych klientów to dla nas zadanie priorytetowe.

 

pixel